Архив рубрики: Теория и методика изучения языков

Кавальчук К.С. РАЗВІЦЦЁ КАНСТРУКТЫЎНЫХ УМЕННЯЎ ПАДЧАС ВЫВУЧЭННЯ СЕІТАКСІСУ Ў ПАЧАТКОВЫХ КЛАСАХ

Практыка выкладання беларускай мовы да нядаўняга часу ў значнай меры была арыентавана на фарміраванне ўяўленняў пра мову, яе правілах і законах, на засваенне нормаў арфаграфіі і пунктуацыі. У суадносінах паміж развіццём уменняў і моўнай адукацыяй больш важным лічылася апошняе. Аднак … Читать далее

Рубрика: Теория и методика изучения языков | Добавить комментарий

Каскевич Е.Т. РАЗВИТИЕ ФОНЕМАТИЧЕСКОГО ВОСПРИЯТИЯ, АНАЛИЗА И СИНТЕЗА МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ

Провожая ребенка в школу, родители надеются, что он будет учиться успешно.  Одним из главных условий успешного усвоения школьной программы является сформированность фонематического слуха. Фонематический слух является базой для появления, становления и совершенствования речи ребенка. Чем лучше сформирован фонематический слух, тем … Читать далее

Рубрика: Теория и методика изучения языков | Добавить комментарий

Каранеўская Т.В. МЕТАД МАДЭЛIРАВАННЯ Ў СКЛАДАННI КАЗАК

Для станоўчага i больш глыбокага ўспрымання дзецьмi мастацкага твора выхавальнiк можа выкарыстоўваць у сваей рабоце розныя метады i прыёмы, якiя ўлiчваюць узрост дзяцей, iх жыццёвы вопыт. У якасцi прыёму для больш падрабязнага разумення i асэнсавання зместу мастацкага твора можна выкарыстоўваць … Читать далее

Рубрика: Теория и методика изучения языков | Добавить комментарий

Кажухоўская І.Ю. НЕКАТОРЫЯ ПРЫЁМЫ ВЫПРАЦОЎКІ БЕГЛАСЦІ ЧАТАННЯ

Бегласцю чытання называецца самы высокі тэмп чытання, пры якім вучні свядома ўспрымаюць прачытанае. «Чытанне без расцягвання гукаў, складоў, слоў, без паўз паміж складамі, словамі, сказамі, чытанне лёгкае, без асаблівага напружання называецца беглым» [1, с. 156]. Бегласць чытання характарызуецца ўспрыманнем і … Читать далее

Рубрика: Теория и методика изучения языков | Добавить комментарий

Данилова Е. СИСТЕМА РАБОТЫ ПО СОВЕРШЕНСТВОВАНИЮ ЧИТАТЕЛЬСКИХ УМЕНИЙ В 1-ОМ КЛАССЕ

В настоящее время чтение рассматривается как одна из высших интеллектуальных функций, как целенаправленная деятельность, которая может изменять взгляды, углублять понимание, воссоздавать опыт, влиять на поведение, совершенствовать личность. Чтение –  это то, чему обучают младших школьников, посредствам чего их воспитывают и … Читать далее

Рубрика: Теория и методика изучения языков | Добавить комментарий