Рубрики
Архив
Архив рубрики: 2013
Астравух Н.В. ФАРМІРАВАННЕ ГРАФІЧНАГА НАВЫКУ ПІСЬМА ПЕРШАКЛАСНІКАЎ
Тэрмін каліграфія першапачаткова азначаў эстэтычна прыгожае пісьмо з рознымі элементамі. У аснове сучаснай метадычнай тэорыі каліграфіі разумеецца як уменне пісаць выразным, лёгкачытальным, устойлівым почыркам, які па меры выпрацоўкі хуткасці набывае індывідуальныя рысы. Каліграфічная якасць пісьма ( суразмернасць элементаў па … Читать далее
Бобрык Ю.А. КАЛЕКТЫЎНАЯ ФОРМА НАВУЧАННЯ Ў ФАРМІРАВАННІ ПАЗНАВАЛЬНАЙ ЦІКАВАСЦІ МАЛОДШЫХ ШКОЛЬНІКАЎ
Сістэма навучання, якая існуе на сённяшні дзень, слаба ўплывае на фарміраванне і развіццё пазнавальнай цікавасці ў малодшых школьнікаў. Яна прыстасавана да перадачы ведаў у гатовым выглядзе. Такое навучанне не выклікае вельмі вялікай цікавасці ў дзяцей. Настаўнік вучыць, а вучні … Читать далее
Горошко А.Г. ЛИНГВИСТИЧЕСКАЯ МЕТАРАЗМЕТКА ЭЛЕКТРОННОГО ТЕКСТА В НАУЧНОМ ИССЛЕДОВАНИИ
Стандартизация в области метатекстовой разметки и создание наборов лингвистических метаданных крайне важны в контексте информатизации языковых, текстологических и литературоведческих исследований. В настоящее время на основе международного опыта выработались де-факто стандарты, базирующиеся на описаниях текстов в рамках различных проектов и … Читать далее
Грибовская А.А. САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ ПО УСВОЕНИЮ ОРФОГРАФИИ
В начальном курсе грамматики, правописания и развития речи большое значение придается словарно-орфографической работе, в процессе которой дети усваивают слова с непроверяемыми или трудно проверяемыми написаниями. И с первых дней пребывания детей в школе необходимо вырабатывать у них навыки самостоятельной … Читать далее
Яўгенідзэ І.Т. ФОРМАЎТВАРАЛЬНЫЯ АСНОВЫ ДЗЕЯСЛОВАЎ VI НЕПРАДУКТЫЎНАГА КЛАСА: ДЫЯХРАНІЧНЫ АСПЕКТ
Мова – дынамічная з’ява. На працягу свайго развіцця яна перажывала шматлікія змяненні. Гістарычныя змены на розных моўных узроўнях вывучае гісторыя беларускай мовы, якая складаецца з дзвюх частак: 1) гістарычная граматыка беларускай мовы; 2) гісторыя беларускай літаратурнай мовы. Толькі праз … Читать далее