Рубрики
Архив
Архив автора: Администратор
Фоминых Т. Е. ОБ ОСОБЕННОСТЯХ УПОТРЕБЛЕНИЯ МЕТАФОРИЧЕСКИХ ФЕМИННОТИВОВ
С конца ХХ в. отмечается повышенный интерес исследователей различных лингвистических направлений к метафоре как способу моделирования образного фрагмента языковой картины, формируемого совокупностью концептуальных метафор. В рамках лингвокогнитивного подхода метафора рассматривается не как средство украшения уже готовой мысли, а как способ … Читать далее
Стрельцова В.О. СОПОСТАВИТЕЛЬНЫЙ ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ ВТОРОМУ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ
В современном мире контекст изучения и преподавания иностранных языков претерпел существенные изменения, как в нашей стране, так и за рубежом. Новые социально-политические, экономические и культурные реалии, процессы интеграции многих сторон жизни мирового сообщества, а также открытость границ привели к расширению … Читать далее
Траццякова А.Г. ДА ПЫТАННЯ АБ ВЫВУЧЭННІ СКЛАНЕННЯ ПРЫМЕТНІКАЎ НА ЎРОКАХ БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ Ў ПАЧАТКОВАЙ ШКОЛЕ
Навучанне беларускай мове ў пачатковых класах прадугледжвае асэнсаванае вывучэнне прыметніка на аснове пачуццёва-вобразнага ўспрымання мовы. Гэта павінна забяспечваць практычную накіраванасць моўнай адукацыі малодшых школьнікаў. Сістэма работы над тэмай “Прыметнік” прадстаўляе сабой мэтанакіраваны працэс, які мае строга накіраваную паслядоўнасць вывучэння граматычных … Читать далее
Сiдаровiч К.В. РАЗВIЦЦЁ ПАЗНАВАЛЬНАЙ АКТЫЎНАСЦI МАЛОДШЫХ ШКОЛЬНIКАЎ: ВЫНIКIАНКЕТАВАННЯ ВУЧНЯЎ I НАСТАЎНIКАЎ
Агульнавядома, што эфектыўнасць навучання знаходзіцца ў прамой залежнасці ад узроўню актыўнасці вучня ў навучальным працэсе. У чым жа заключаецца гэтая актыўнасць? Вучоныя вызначаюць пазнавальную актыўнасць як “якасць дзейнасці вучня, якая праяўляецца ў яго адносінах да зместу і працэсу навучання, у … Читать далее
Тарасевiч М.К. НЕКАТОРЫЯ ПРЫЁМЫ ЎЗБАГАЧЭННЯ СЛОЎНІКАВАГА ЗАПАСУ ДАШКОЛЬНІКАЎ
Пашырэнне слоўніка дзяцей — важная задача маўленчага развіцця і разумовага выхавання дзіцяці. Каб узбагаціць як маўленчае, так і разумовае развіццё дзяцей, трэба праводзіць мэтанакіраваную работу над словам як структурнай адзінкай мовы, вызначальнай уласцівасцю якой з’яўляецца семантычны змест, значэнне. З моўным … Читать далее